tisdag 29 januari 2013

Ödmjuk...


inför det mesta nuförtiden. Och blygsam över allt fint som skrevs om mej, mina dikter och foton i dagens Nya Åland www.nyan.ax
Jag har ju tidigare berättat att jag har en del planer och drömmar inför detta år.... Nu vet ni att där ingår en diktsamling med egna foton samt en Afrikaresa. Vi får se om någon av dessa drömmar slår in. Fortsättning följer... under tiden kan ni läsa lite på http://www.poeter.se/gunillawahlsten
Jag ser fortfarande hjärtan överallt, men har också börjat skriva om annat. Den senaste dikten kallas "Käftsmäll"...

2 kommentarer:

  1. Dikten"Käftsmäll" var andelös och mycket rörande. Artikeln är fin och du är värd all beröm. Vilken snygg bild på dig!

    Det blir spännande att ser dina planer att bli förverkligade. Dessutom läser jag mycket hellre en bok än en bildskärm:)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Minna! Jag vill också ha något att hålla och bläddra i... och somna med :)

    SvaraRadera