lördag 3 mars 2012

Hej:)

Jag har varit på en resa... En resa som jag inte önskar till någon annan. En resa i sjukhusets värld bland blod, kanyler, sprutor, morfin och långa smärtsamma nätter och dagar. Men, till min stora glädje, är jag nu hemma igen. Och dag för dag blir jag piggare:) Jag hoppas och tror att det värsta är gjort och att det snart blir ljusare igen. Fotot får symbolisera att det finns hopp och ljus även när det är som mörkast. Min energi går nu till att bli frisk och hantverket får snällt vänta. Jag hoppas Ni får en underbar vårvinter! Stor kram!

9 kommentarer:

  1. Jag har saknat dig! Hoppas att du tillfrisknar och får alla krafter tillbaka väldigt snart!

    Allt gott och stor kram!
    Karin

    SvaraRadera
  2. Så himla roligt med ett efterlängtat inlägg från dig!! Jätteuppmuntrande att få en rapport om att du är på återväg och ditt mejl med den glädjande nyheten made my day, som man brukar säga.

    Ta nu väl vara på dig och kör med B allt vad du orkar när det gäller hushållsarbetet. Något positivt måste man ju få ut av eländet också! ;o)

    *bamsekramen, fast lite försiktig, så det inte tar ont någonstans*

    SvaraRadera
  3. Kära Gunilla! Det känns riktigt bra att höra av dig. Det är säkert tid i lugn och ro du behöver nu. Alla världens goda kratfer önskar jag till dig. Hoppas att vi ses snart!

    SvaraRadera
  4. I solens sken har jag promenerat flera meter idag:) Aktade mej noga för isfläckar, som vi har gott om här. Eller isfläckar är nog fel ord, skridskobana stämmer bättre. Sakta mak går det framåt. Om en vecka får jag besked om fortsatta behandlingar... Håll tummarna!

    Kramar till er!
    oinloggad Gunilla

    SvaraRadera
  5. Sköt om dig syster! Mycket positivt är framför dig och vårsolen har äntligen börjat lysa :) Du har varit så duktig, kram systeryster.

    SvaraRadera
  6. Kul att se att du orkar blogga lite igen. Det var så kul att träffa dig igen. Ta det nu lugnt och njut av solens strålar, de värmer bde kropp och själ. längtar efter dig på jobbet. Många långa kramar !

    SvaraRadera
  7. Hörde att det gått bra! Hoppas du snart kan röra dig som vanligt igen! Kryaa! Kram /kusin Julia

    SvaraRadera
  8. Härligt att livet återvänder såhär i vårsolen! Kul att det händer nåt här på din blogg igen! Saknar dig! Men nu dröjer det inte länge så ses vi igen! Kram till dig!

    SvaraRadera