söndag 2 september 2012

Sopis och jag

Jag har ett sopigt nöje... På kommunens sopstation är det fint ordnat minsann. Dit kan man lämna grejer man ledsnat på och så kan nån annan ta hem dem, gratis. Nån annan kan vara jag. Senast kom jag hem med självaste Solen! Visst lyser den fint på väggen i höstmånaden september. De svarta metallhållarna som står på trappan fick också följa med hem och ett gyllene äppel och en grön trälåda och... Kan vara bra att ha. Det är jag nästan säker på:)
Som ni ser har kattskatterna egen ingång till lekstugan. Det är också bra att ha:)

1 kommentar:

  1. Vilka fynd!! Faktum är, att det sedan en tid jobbar en bra tjej på stora återvinningscentralen i Mariehamn, som räddar hela och gångbara saker från destruktion. Själv har jag bl.a. plockat med mig hem en fin, vit porslinsskål med texten "Popcorn" på; alldeles utmärkt inte bara som popcornsskål utan också för t.ex. sallad. Hur kan man ens komma på att slänga en sån??

    SvaraRadera