lördag 5 november 2011

Krångel

Har idag tillgång till lånedator och har försökt publicera och kommentera på Blogger men men. Ska det krångla så ska det väl krångla. Jag har i alla fall läst era inlägg och kommentarer och tagit till mej tips och tankar. Tack! Glädjande nog har jag nu tvättmaskin! Lillkissen och jag har bänkat oss framför underverket och beskådat det magiska snurrandet. Typiskt symptom för autism sägs det... Nåja, med eller utan autism snurrar vi vidare och önskar er en vilsam helg.

1 kommentar:

  1. Grattis! Ja, inte till att Blogger bråkar, förstås, utan till att du är med tvättmaskin igen :o) Det är jag också, sedan fredag morgon. Mycket riktigt samma fel som förra gången, dvs ett pajat el-lås. Nästa gång det händer får Miele Finland host upp en helt ny tvättmaskin, det har jag bestämt ;o)

    Själv ska jag inte sätta mig framför tvättrumman. Det är istället konditoriverksamhet i köket och c. fyra bollar (slevar/vispar/kastruller) i luften samtidigt. Förr funkade sånt bra, idag går det lite si så där.

    Ha en skön söndag!!

    SvaraRadera