torsdag 3 november 2011

Reklam

Jag kan ju passa på att lägga in en reklampaus när jag har tillgång till lånedator. Min fina omslagsflicka Tigris pryder omslaget på Djurskyddsföreningens kalender år 2012. Jag är extra tacksam för denna bild eftersom Tigris dog strax före kalendern gick i tryck. När datorn kraschade blev jag också av med alla mina foton. Nu får jag njuta av den vackra bilden och minnas våra fina år. Lilla Olivia har jag kvar som en levande gåva från Tigris. Djurskyddsföreningen lägger ner mycket tid, pengar och hjärta i sitt viktiga arbete för djurens bästa. Köp en kalender och ge ett bidrag till människans bästa vänner.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Det var så roligt att känna igen din Miss September när vi såg årets kalender någonstans. En bra idée att köpa en kalender för oss hemma också. Var säljs den? Ha det så bra med Olivia!

    SvaraRadera
  2. Men vänta nu, finns inte Tigris mera..? Det var ledsamma nyheter. Hoppas verkligen att det inte är annat än naturens gång som ligger bakom hennes bortgång.

    Ett tips för din kraschade dator: om du kontaktar Kim Pihl kanske han kan rädda bilderna som finns på hårddisken. Den mannen är en magiker när det kommer till datorer! En gång klantade jag mig och raderade hela innehållet i mejlprogrammets inkorg, men nog kan du ge dig den på att han lyckades återställa hela härligheten.

    SvaraRadera