lördag 19 november 2011

Novemberblomster

En blåsig och kall novemberdag och det blommar för fullt i trädgården. Ännu har vi ringeblommor, rödklöver, blåklint, lupiner och rosenknoppar. Visst är det lite konstigt? Inte för att jag saknar snön. Den kan gott vänta en månad till. Är i alla fall rustad med vinterdäck efter en tur till däckservicen på Töftö. Det var en rejält blåsig tur och antagligen var det därför taxfreen var stängd:) Har för tillfället min examensvecka gällande del 1-3 med bedömning om en vecka. Sedan återstår del 4 och efter det hoppas jag få mer tid till Livet och Hantverket. Nu ska jag gå ut och plocka sommarblommor!

1 kommentar:

  1. Mina knallröda pelargonier blommar också fortfarande på balkong. Tänk att vi inte ens ha haft någon höststorm ännu på Åland! Lycka till med allt man måste göra... Men livet känns inte fullt utan hanverk eller hur?

    SvaraRadera