lördag 12 maj 2012

Mossig

och ringrostig känner jag mej. Åtminstone på studiefronten. Försöker samla krafter för att slutföra distansstudierna och av 80 inlämningsuppgifter återstår nu sex. På sätt och vis kan man säga att ishockey är bra för mej... När TV-kanalerna erbjuder hockey eller hockey så blir valet lätt. Ingen TV tack. Tänkte då att jag skulle läsa lite och konstaterar att den enda olästa boken i huset handlar om autism. Så jag fattar vinken... Just nu sitter jag och lovar mej själv att jag aldrig mer ska studera. När jag, hoppeligen, blir godkänd av examensnämnden ska jag bara andas, andas, andas, andas...
Och fotografera:) Jag vill lära mej mer om fotokonsten och kanske kanske läser jag en och annan bok om detta. Men hellre vill jag praktisera. Så, Obscura, är ni redo för en vetgirig amatör?
Nu återstår att fira gullkatten Sofina som fyller 3 år idag. Buffén är uppdukad:) Hipp Hipp Hurra!

2 kommentarer:

  1. Låter klokt med lugn och ro och andning. Du har åldern inne för att sluta studera, men du har ju dock några år kvar. Snart är du redo för fyran.

    SvaraRadera
  2. Ja vi får väl se om jag blir uppflyttad till fyran:) Kanske vi kan införa några veckotimmar fotografering? Kan bli riktigt intressanta bilder:)

    SvaraRadera