torsdag 17 maj 2012

NaturNäraVäg

Man måste välja sin väg. Trädet sträcker sej mot himlen. Grenar i olika storlekar spretar åt olika håll, men ändå utåt och vidare. Vart går din väg? Vart går min väg? Jag tror jag hittat en del av min väg. Eller åtminstone en skogsstig att vidare upptäcka. En NaturNäraVäg.

Eftersom hantverket ligger i vila tillbringar jag mer tid med kameran. Jag njuter av timmar i skogen där fågelkvitter och tystnad går hand i hand. Funderar om ordet design kanske gjort sitt på den här bloggen och naturen får en större plats. Borde jag skapa en NaturNära blogg eller ryms den här? Vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Det ena utesluter väl inte det andra, så nog tycker åtminstone jag att det som är nära naturen också får plats här.

    Annars måste jag säga att det är underbart att höra att du har så mycket funderingar och annat på gång! Livet är i sanning till för att levas och det känns som du gör det för fulla muggar :oD

    Gratta Sofina i efterskott från mig är du snäll! Av nån orsak missade jag helt och hållet det inlägget.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du Nina, man fick sej en rejäl tankeställare om livet och alternativet... Nästa projekt blir att lära sej mer om fototekniken. Kanske du kan bli min fotolärare? Sofina tackar ödmjukast för gratulationerna:)

      Radera
  2. Moi fotolärare?! Haha, du behagar skämta med mig aprillo! Jag är en precis lika glad amatör som du; försök och misstag is my middle name. Men vi kan ju utbyta erfarenheter och lära oss av varandras misstag, så vi slipper falla i alla fällor själva? Går du dessutom med i Obscura får du säkert all den proffshjälp du behöver :o)

    SvaraRadera