tisdag 26 juni 2012

Examen!


Nu är det klart! Det har varit en segdragen historia med avbrott för sjukeländet. Men idag har examensmästaren från Axxells besökt mej här på Åland och godkänt samtliga distansuppgifter, närmare bestämt 84 stycken, samt godkänt den sista examensveckan.Således är den senaste titeln skolgångsbiträde. Därmed också den sista titeln, för nu skall här aldrig mer studeras. Till studier räknar jag inte min önskan att lära mej spela gitarr och att bli en bättre fotograf. Det räknas som nöjen. Så NU kan jag ta sommar! Det är jag baske mej värd!

6 kommentarer:

  1. O, ja! Nu ska du ta sommar - och det är du baskemej värde!! GRATTIS!

    Och du, tack själv för en givande fikadejt :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nu är det bara att njuta av ledigheten:)

      Radera
  2. HIP HIP HURRAA! GRATTIS! Lycka till med gitarren. Det är aldrig för sent att lära sig nya kunskaper.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fingertopparna är ömmar av gitarrövningarna. Men skam den som ger sej!

      Radera
  3. Ett STOOOORT grattis! och finfina kaniner förresten...namnen låter bekanta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Riktigt fina stadsdamer jag har på besök medan mattarna roar sej västerut:)

      Radera