söndag 5 maj 2013

Intresserad?


Flyers har flaxat över havet och landat på Åland. Tomma pärmblad som skall fyllas med ord. Den 17:e augusti är det release för antologin "Whildeanska Hösten". 63 författare förmedlar poesi, fotografier, noveller mm. Jag har redan nu möjlighet att förhandsbeställa boken direkt från förlaget. Om någon av er är intresserad av att köpa den går det bra att göra det via mig. Vet inte priset ännu, men gissar att det kan röra sig om ca 20 euro.

Sex av mina dikter finns med i boken:
"Livets resa"
"Golvad"
"Jag är en sån..."
"Så du har glömt..."
"Uppbrott"
"Det fria ordet"
 

Om du är intresserad av att köpa boken kan du skriva det i en kommentar här nedan eller skicka ett meddelande till gunilla.wahlsten@aland.net

3 kommentarer:

  1. Ack, om ändå mitt papperskrig vore till ända! Men det är det nu inte, så jag har i min fortsättningsvis mycket tajta budget inte rum för några litterära anskaffningar, hur gärna jag än vill. Tyvärr, tyvärr :o/

    Allt jag kan göra är att önska dig stort lycka till med din fortsatta diktargärning och hålla tummarna för en riktigt god försäljning!

    SvaraRadera
  2. Javisst jag ska köpa boken med Gunillas poesi i! Reservera en till mig.

    SvaraRadera