måndag 2 augusti 2010

Studier

Efter en sommar full av skapande börjar det bli dags att återgå till distansstudierna "på riktigt". Visst har jag skrivit mellan tygtryckandet och fotograferandet, men nu krävs högsta växeln på studierna ett tag. Just nu en artikel om Ledarskap. Så bäst jag leder mej själv och visar vägen till boktravarna:-)
Hoppeligen har vi många veckor sommar kvar att se fram emot. Men ändå börjar det kännas att skolan, och arbetet där, börjar picka en på axeln.
Årets ved är under tak så jag ska nog ha varmt i vinter också:-)

5 kommentarer:

  1. Hej Gunilla! Plugga ordentligt men kom ihåg att vila också, så att du orkar med oss när skolan börjar.
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Jag orkar alltid med mina knattar och dess ledare:-)

    SvaraRadera
  3. Åhå, du studerar! Vad då, om man får vara nyfiken?

    SvaraRadera
  4. Lite allt möjligt när andan faller på... Just nu utbildningsledarskap (och krispsykologi som börjar under hösten). Man vet aldrig när det behövs:-)

    SvaraRadera
  5. Krispsykologi? Det låter spännande! Lycka till med höstens plugg :o)

    Själv befarar jag att jag aldrig kommer att klara av att studera igen. En bieffekt av mitt utmattningssyndrom är bl.a. att jag inte fixar att läsa med koncentration, och det gäller allt från ren nöjesläsning i form av veckotidningar till romaner och facklitteratur. Fast det har blivit lite bättre! Numera klarar jag i alla fall lite mer än bara rubrikerna ... :o/

    SvaraRadera