onsdag 18 maj 2011

Man tager vad man haver

När jag är i skissartagen gäller varken fint dyrt papper eller tjusiga pennor. Nej man tager vad man haver och snabbt ska det gå. Alltså rycker jag åt mej blocket som ligger närmast och sätter igång. Som ni ser funderar jag på nya väskmönster med lite FlowerPower-känsla. Hoppas få igång lite nyproduktion i sommar.
Om tre veckor blir det sommarlov från skolan. Har en hög med inlämningsuppgifter som ska ske före hösten, så sysslolös blir jag inte. Men nog ska väl tiden räcka till nåt roligare också. Fler skisser, nya produkter och en allmänhet diverse på kreativa fronten hoppas jag att sommaren innehåller. Och lite vila kanske... och en gnutta sol... och ett yogapass om dagen... och några lästa böcker... och storstädning av kojan min... och massor av trädgårdsarbete... och...

2 kommentarer:

  1. Sannerligen, är det inte en bedrövlig massa man vill när sommaren äntligen kommer? Det spelar ingen roll huur gammal jag blir, tidsoptimisten i mig planerar ändå för fulla muggar. Men ikväll du, ikväll blir det förhoppningsvis glasning av växthuset i alla fall! Och efter en hel del meckande fick jag under e.m. äntligen de automatiska lucköppnarna på plats; ett nog så pilligt jobb för en teknisk idiot :o/

    SvaraRadera
  2. Jag tycks inte heller ha fattat betydelsen av att vara ledig. Det är så mycket man vill... Teknisk idiot skriver jag absolut inte under vad gäller dej. Du brukar hitta på egna smarta lösningar:) Själv brukar jag ta till våld (på döda ting) men det är nog inget bra tips vad gäller glasväxthus... Lycka till!

    SvaraRadera