tisdag 17 juli 2012

Hjärtestenar

 På promenaden till postlådan ser jag så mycket fint. Igår kväll tog jag kameran med och fotade alla hjärtformade stenar. Om man tittar riktigt noga finns dom överallt. Åtminstone tjugo hjärtestenar fanns i gruset. Jag fotade dem alla.
 Det är tur man inte har så många grannar, för det kan väl se lite konstigt ut när man lägger sej på alla fyra med näsan i gruset. Man måste ju granska det kärleksfulla budskapet på nära håll.
Och budskapet är så tydligt det kan vara. Kärlek. Love to you all!

5 kommentarer:

  1. Tack för promenaden och sällskapet! Vi får vara tacksamma för den ljuvliga kvällen, massor av smultron, ännu mera hjärtformade stenar och så mycket kantareller. (En del njöt jag redan av som kvällsspis, andra hälften räcker till lunch i morgon).

    SvaraRadera
  2. Det var en underbar kväll Minna! Det måste vi göra om och ta kaffetermosen med ner till sjön och njuta av vågskvalpet.

    SvaraRadera
  3. Men du, vad häftigt!! De där får du visa mig on site när jag kommer mig ut. Funderar på att försöka hitta dig där i skogarna nån dag nästa vecka, om det passar dig vill säga. Dock inte på onsdag, för då har jag den där jämrans gastroskopin inbokad :o/

    SvaraRadera
  4. Fine, fine hjerter!
    God helg :O)

    SvaraRadera