tisdag 20 augusti 2013

Debut


Det känns lite overkligt... Nu är den här, Boken. En antologi, 63 röster, jag är en av dem. "Whildeanska Hösten" har anlänt.

"En åländsk poet som i naturens famn finner orden och bilderna. Speglar sökandet av sammanhang och mening, förmedlar kärleken till medmänniskan och naturen. Ser det stora i det lilla."

Jag bidrar med sex dikter: "Livets resa", "Golvad", "Jag är en sån...", "Så du har glömt", "Uppbrott" och "Det fria ordet".


Om du är nyfiken och intresserad går det bra att köpa boken via mig. Priset är 17 euro.
gunilla.wahlsten@aland.net eller 0405657768. Eller lämna en kommentar här nedan.

Då är det bara att fortsätta skriva. Tre årstider återstår :)

2 kommentarer:

  1. Stort grattis Gunilla!
    Jag är jätteglad för din skull.
    Lycka till!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Karin! Du hänger väl med på resten av årstiderna:)

      Radera