måndag 12 juli 2010

Får jag presentera SALLY


Så här blev resultatet av mönstret jag skissat på. Mönstret på necessärerna i terracotta var en början och nu är jag klar - och nöjd.
Axelväskan SALLY är i limegrönt linne med svart bred axelrem. Den är fodrad med bomullstyg. I mitten av veckan finns den till försäljning på Fäktargubben, Storagatan 14.
Jag har även tryckt mönstret på kökshanddukar och löpare.
Jag kommer delvis att döpa mina mönster till namn av personer som haft stor betydelse för mej. Kanske jag berättar vem dom är - kanske inte.
Snart visar jag fler produkter med detta mönster.

2 kommentarer:

  1. Superläckert som vanligt! Härligt med så fin grön färg. Gillade också dina orange alster.
    Ha det bra och jobba lugnt i sommarvärmen.

    Kramar från Ullis

    SvaraRadera
  2. Tackar:-) Och välkommen till min lilla värld. See you!

    SvaraRadera