lördag 29 januari 2011

Jag ska bara...

Det var meningen att jag skulle studera idag, hela dagen. Jag skulle bara lägga in en pärm i skåpet och då råkade jag få syn på virknålen som legat i vila väldigt länge. Funderade om jag inte möjligen hade nåt garn liggande. Och det hade jag. Flera lådor. Så nu har två timmar försvunnit bland de citrusfärgade rutorna. Vad det ska bli? Ingen aning. Försökte mej på en blomma också, men den liknar mer en bläckfisk. Roligt är det och några studier lär det inte bli idag. Så jag säger som mina små vänner i klass två: Jag skulle bara...

7 kommentarer:

  1. Kjempe fine farger!
    God lørdag :O)

    SvaraRadera
  2. Haha! Det där känns vääldigt bekant ;o9 Själsbefrämjande färger, hördu!

    SvaraRadera
  3. Tack Fredrikke! Hoppas du får en fin helg:-)
    Nina: Inser min begränsning. Måste ta och läsa alla dina tips om hur man får ihop alla lappar. Antar att det inte finns någon genväg vad gäller alla trådar som ska fästas. Fast jag egentligen inte vet ett smack om virkning så är det himla kul!! Min beundran över dina storverk växer:-)

    SvaraRadera
  4. Härligt sa Jonas också här. Eller oj! Jag själv har inte ännu skaffat någon ny virknål men köket blev gult hos oss redan idag.

    SvaraRadera
  5. Gult är en härlig köksfärg. Jag har också gula köksluckor:-)

    SvaraRadera
  6. Tänk så mycket nyttigt vi lär oss i skolan varje dag.:)

    SvaraRadera
  7. Jo du Ullis:-) Man får många tips för alla möjliga och omöjliga sammanhang...

    SvaraRadera