lördag 22 januari 2011

Rostigt


Dessa foton är tagna i Seppo Sarkkinens och Titte Törnroth-Sarkkinens underbara trädgård i Lemland. Om ni inte redan varit där rekommenderar jag varmt ett besök där nästa sommar. Information och fler foton hittar ni på deras hemsida http://www.norrgarden.ax och förstås en hel del inspiration. Många tips fick åtminstone jag. Tycker det är vackert med den rostiga ramen upphängd på en vägg. Får erkänna att jag var till trädgården t o m två gånger i somras. Själv är jag också rätt rostig just nu mitt i feberyran.

2 kommentarer:

  1. Oj, stackars dig som har feber. Hoppas den slutar yra och lägger sig helt.
    Ljuvliga bilder, ljuvliga motiv. Skam att säga har vi inte varit till Tittis och Seppos trädgård ännu, men kanhända tiden räcker till i sommar då vi ändrar på egna öppethållningstider.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Det är fortfarande rätt skakigt i benen, men det ska väl ge sig småningom. Och inte har jag varit till Pettas. Hoppeligen skall det ske i sommar:-)

    SvaraRadera