lördag 23 juli 2011

Olivia igen...








Ja ni har väl märkt... Hon har slöat till igen min matte. Men det gör inget för jag är 8 veckor nu och kan precis allt själv. Jag hjälpte henne lite och klättrade upp på byrån och sorterade lite papper. Oj vad mycket skräp hon sparar på. Hittade en räkning från konstföreningen. Förstår väl jag det, att hon är med där, för konstig det är hon min matte. Varför har människan ett foto på en orangutang...? Påstår att det är hennes fadder"barn" Kesi från Borneo. Ja oj oj... Det måste vara hettan som slagit ut hjärnkontoret helt. Jag får väl erkänna att jag inte orkade städa klart. Jag behövde frisk luft! Nu när jag är så himla stor har jag börjat gå ut. Ni har väl hört talas om catwalk:) Jag har faktiskt gått flera meter och hittade ett jättehjul som var värt att utforska. Sen kom det en stor läskig fluga och då var det inte lika kul längre. Nu ska jag äta min älsklingsrätt, kokt fisk, och sen behöver jag en tupplur. Mjau:)

4 kommentarer:

  1. Mjau, du söta lilla Olivia!
    Roligt när du skriver blogg!

    SvaraRadera
  2. Så söt o duktigt du är Olivia :) som hjälper din matte :D Kram Kirsi

    SvaraRadera
  3. Gulle vännen, så sööt du är :o) Frassarna på bygden får nog passa sig när du vuxit till dig lite till ;o)

    Hälsa matte att jag tackar i förväg för leveransen!

    SvaraRadera
  4. Hon kanske är lite förvirrad din matte, men va snäll med henne i alla fall. Hon är faktiskt väldigt bra att ha. Det tycker jag i alla fall!

    SvaraRadera